00,0 €
Spôsoby dodania
Prepravca3.90 €
Osobný odber BrnoZadarmo
Doprava zadarmo od 30 €

Často kladené otázky k inteligentnému systému osvetlenia WiZ

Hľadáte podporu týkajúcu sa vašich produktov alebo aplikácie WiZ? Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky.

 

PÁROVANIE

1. Je možné párovať svetlá cez mobilnú dátovú sieť (3G/4G)?

Nie, musíte byť prihlásení k rovnakej Wi-Fi sieti, na ktorej chcete používať svoje svetlá.

WiZ connected párovanie cez mobil mobilnú datovú sieť

2. Môžem používať WiZ svetlá bez Wi-Fi routera? (Wi-Fi direct)?

Nie, svetlá WiZ sa pripájajú priamo k vášmu routeru, aby sa následne spojili ku cloudu.

WiZ prepojenie s claudom

3. Svetlá nepulzujú.

Uistite sa, že párovanie vykonávate v správnom tempe. Vypnite ich na 10 sekúnd, potom ZAP – VYP – ZAP – VYP – ZAP.

WiZ blikanie žiarovky
 

4. Ako zistím, že som pripojený cez 2.4GHz?

Zadajte svoje heslo do aplikácie. Prepnite svetlá do režimu párovania, potom sa vzdiaľte od routeru a venujte pozornosť „pruhom“ signálu Wi-Fi na svojom telefóne. Postupne klesnú, potom náhle zase vzrastú. To signalizuje, že ste prepli na 2,4 GHz, pretože 5 GHz bolo príliš slabé. Teraz kliknutím na „Štart“ v aplikácii spustíte párovanie.

 

5. Využívam meshovú sieť, ako mám postupovať?

Ak chcete používať režimy 1-3, možno budete musieť odpojiť jednu alebo dve jednotky mesh siete, aby ste sa uistili, že môžete prepnúť na 2,4 GHz, zatiaľ čo odídete od zvyšných jednotiek. Inak použite režim 4.

 

6. Automatická aktualizácia firmvéru neprebehla, čo mám robiť?

Počkajte 10 minút, potom svetlo vypnite a znova zapnite. Pokiaľ nedôjde k zmene, vykonajte párovanie znova.

 

7. Môžem pripojiť svoje svetlá k univerzitnej Wi-Fi / firemnej sieti?

Pravdepodobne nie. Väčšina spoločností používa podnikové zabezpečenie WPA, ktoré WiZ nepodporuje. Použite prosím zabezpečenie siete WPA2-Personal.

 

SPOLUPRÁCA SA SYSTÉMY OSTATNÝCH VÝROBCOV

8. Moje WiZ svetlá / scéna sa nezobrazujú v Google / Alexa.

Skontrolujte, či je integrácia správne povolená a prepojená. Ak áno, skúste „Hej Google, sync my devices“ / „Alexa, discover devices“ a vaše nové svetlá alebo scény budú nahrané.

WiZ integrácia s Google Alexou
 

9. Kde nájdem kód pre integráciu s Google / Alexa?

Skontrolujte ponuku integrácií v aplikácii WiZ a vyberte integráciu, ktorú chcete povoliť.

 

10. Ako môžem prepojiť WiZ s Apple HomeKit?

Svetlá WiZ nie sú kompatibilné s HomeKit, ale môžete použiť skratky Siri na vyvolanie scén alebo zapnutie/vypnutie všetkých svetiel WiZ. HomeKit je systém umožňujúci používateľom ovládať múdru domácnosť pomocou zariadenia Apple. Skratky Siri poskytujú jednoduchý spôsob, ako spúšťať „akcie“ (zapnúť scénu v prípade WiZ) kliknutím na váš iPhone alebo dotazom Siri.

 

11. Je možné pripojiť zariadenie WiZ k aplikácii Tuya?

Nie, môžu spolupracovať v aplikáciách tretích strán, ako je Google Home alebo Alexa.

 

12. Bluetooth vo WiZ vs. Bluetooth v Philips HUE – aké sú rozdiely?

WiZ používa Bluetooth iba pre plynulejšie párovanie, ale nie ako základnú systémovú vrstvu. V ďalších rokoch plánujeme využiť Bluetooth na umožnenie lokálneho ovládania svetiel. Philips Hue využíva Bluetooth na ovládanie až 10 svetiel v jednej miestnosti. Ak chcete získať plný prístup ku všetkým funkciám systému Hue, budete musieť pridať Hue Bridge.

13. Môžete používať hlasových asistentov, ak ste sa prihlásili do aplikácie WiZ cez Facebook?

Prihlásenie a integrácia nemajú žiadny vplyv na systém. Môžete použiť akúkoľvek integráciu bez toho, aby ste museli prepojiť svoj účet WiZ s akýmkoľvek poskytovateľom identity tretej strany.

Propojenie účtu v aplikácii WiZ
 

14. Môžete zdieľať knižnicu príkazov hlasových asistentov?

Knižnicu príkazov hlasových asistentov nie je možné zdieľať. Všetko sa odvíja od poskytovateľa systému.

 

ĎALŠIE BODY

 

15. Podporuje WiZ osvetlenie Zigbee / Bluetooth Mesh…?

Nie, WiZ funguje iba na 2.4 GHz Wi-Fi sieti.

 

16. Ako funguje vzdialené ovládanie?

Pokiaľ sú svetlá pripojené ku cloudu (cez Wi-Fi router), každý užívateľ s rolou „vlastníka“ ich môže ovládať odkiaľkoľvek (za predpokladu, že jeho telefón má prístup k internetu), prostredníctvom cloudu.

 

17. Nemôžem ovládať svetlo, keď som mimo domova.

Skontrolujte, či máte prístupové práva vlastníka alebo hosťa. Ak ste vlastníkom, uistite sa,že je svetlo zapnuté a internet funguje dobre.

18. Moja rodina chce tiež ovládať svetlá. Potrebujem párovanie pre každého zvlášť?

Nie, párovanie nie je potrebné opakovať. Stačí ich pozvať do systému prostredníctvom aplikácie.

Zdieľanie domácnosti WiZ

19. Prečo nemôžem zmeniť nastavenia svojich svetiel? / Nevidím všetky nastavenia.

Skontrolujte, či ste Hosť alebo Vlastník.

Nastavenie vlastníka a hosťa WiZ domácnosti

20. Moje Rytmy mi nezapínajú svetlá.

Rytmy nikdy aktívne nezapínajú svetlá. Definujú iba správanie pri informácii, že svetlá sú zapnuté. Vyskúšajte naplánovanie udalostí.

Nastavenie scén
 

21. Chcem vymeniť telefón. Musím všetko nastaviť znova?

Nie. Na svojom aktuálnom telefóne prejdite do nastavenia aplikácie WiZ a prihláste sa pomocou jednej z možností. Pri spúšťaní WiZ na vašom novom telefóne sa stačí prihlásiť rovnakou možnosťou. Poznámka: Prihlásenie vám pomôže zabrániť strate nastavenia WiZ Home v prípade straty telefónu.

 

22. Môžem byť prihlásený s viac ako jednou možnosťou?

Samozrejme. S tým nie je žiadny problém. Prihlásenie do aplikácie WiZ je možné uskutočniť niekoľkými spôsobmi.

23. Niektoré z mojich svetiel nemajú k dispozícii všetky svetelné režimy. Nereagujte na určité režimy.

Skontrolujte, či sú vaše svetlá farebné, alebo so zmenou teploty bieleho svetla (iba teplé až studené biele). Biele svetlá majú obmedzené možnosti svetelných režimov.

Produktové rady svetiel WiZ

24. Musím svoje svetlo resetovať, keď ho presunu do inej miestnosti?

Nie. Stačí otvoriť nastavenie svetla a zmeniť jeho umiestnenie do inej miestnosti v aplikácii. Je to také jednoduché.

Umiestnenie svetla WiZ
 

25. Je normálne, že zhasínanie trvá tak dlho?

Skontrolujte nastavenie zatmievania/zatmievania v nastavení miestnosti. Môžete to upraviť.

 

26. Môžem svetlá WiZ použiť so stmievačom?

Stmievače nie sú podporované pri všetkých produktoch inteligentného osvetlenia, pretože nemusia poskytovať stabilné napájanie čipu. Pokiaľ potrebujete pripojiť svoje WiZ svetlá na stmievač, vždy ho udržujte na maximálnej úrovni stmievania, aby ste zaistili stabilné napájanie ak stmievaniu používajte WiZ príslušenstvo, prípadne aplikáciu.

 

27. Nemôžem ovládať svoje svetlá, keď ich vypnem (cez nástenný vypínač alebo cez vypínač stolnej lampy).

Naplánované udalosti ich nezapnú. Svetlá musia zostať zapnuté, aby boli dostupné v aplikácii a fungovali naplánované udalosti. Aplikácia zapína a vypína svetlá. Nástenný vypínač zostáva v polohe „ZAPNUTÉ“.

 

28. Je možné produkty WiZ používať vonku?

Na to neexistuje štandardná odpoveď. Závisí na hardvérových špecifikáciách produktu a tiež záleží na vašom routeri a kde je umiestnený.

 

29. Aká je maximálna vzdialenosť, na ktorú môžu svetlá WiZ prijímať signál a na ktoré môžu fungovať? Môžu fungovať cez steny / kov atď?

Rovnaké ako vyššie. Pár stien alebo priečok nie sú problém. Pevné kovové kryty môžu prerušiť spojenie so zariadením.

Sme priami dovozcovia renomovaných značiek

  • Philips
  • Trio
  • Ideal Lux
  • Lutec
  • Italux
  • WiZ
  • Philips Hue
Všetky značky